آخرین شایعات درباره آیفون 12 ، آیفون با چهار یا پنج مدل به بازار می آید

به گزارش مجله هاستفا، اپل ممکن است سنت همیشگی اش را بشکند و چهار مدل جدید آیفون 12 در سال 2020 به بازار عرضه کند.

آخرین شایعات درباره آیفون 12 ، آیفون با چهار یا پنج مدل به بازار می آید

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، همچنین اگر شایعات درباره به بازار آمدن آیفون SE2 درست باشد، ممکن است شمار کل آیفون های جدید در سال 2020 به پنج برسد.

این هفته در میزگرد Apple Core صحبت هایی در مورد بازگشت تشخیص هویت لمسی (TouchID) با توجه به تشخیص دهنده جدید روی صفحه اثر انگشت ساخت کوالکوم مطرح شد.

گزارش ها حاکی از آن است که اپل چهار مدل جدید آیفون 12 را در پاییز 2020 معرفی می کند: یک مدل 5.4 اینچی، دو مدل 6.1 اینچی و یک مدل 6.7 اینچی که همه آنها صفحه نمایش OLED دارند.

این گزارش ها با گزارش منابع خبری دیگر تطبیق دارند که می گویند اپل ممکن است اندازه فعلی 5.8 اینچی آیفون 11 پرو را کنار بگذارد. بنابراین مدل های 5.4 و یکی از مدل های 6.1 اینچی به عنوان وسائل ارزان قیمت تر احتمالا با نام آیفون 12 عرضه خواهند شد. مدل های گران قیمت تر 6.1 اینچی و 6.7 اینچی به ترتیب با نام های آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس ارائه خواهند شد.

انتظار می رود همه مدل های جدید آیفون 12 طراحی جدید و قابلیت اتصال به شبکه های پرسرعت 5G را داشته باشند. اما گزارش می شود که مدل های گران فیمت تر (آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس) از 5G mmWave (سریعترین 5G با سرعت های در یک تا 2 گیگابیت در ثانیه) حمایت کنند و یک آرایش دوربینی سه گانه داشته باشند که حسگر سه بعدی رو به جهان (world-facing 3D) نامیده می شود و به یک حسگر مدت پرواز (ToF) اشاره دارد که می تواند اطلاعات مربوط به عمق تصویر را ثبت کند.

در مقابل مدل های معمولی آیفون 12 دوربین ها دوگانه خواهند داشت و از طیف زیر 6 گیگاهرتزی شبکه 5G حمایت می کنند (نه mmWave).

همچنین گفته می شوند اپل برای دومین بار آیفون ارزان قیمت SE را بازار خواهد فرستاد که برخی از خصوصیات آیفون 11 فعلی مانند تراشه بیونیک A13 را خواهد داشت.

بالاخره اینکه گزارش می شود اپل از سال 2012 ورودی اتصال لایتنینگ را به کلی کنار خواهد گذاشت.

  • از شایعه تا واقعیت؛ از آیفون 12 چه می دانیم؟

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1920

به "آخرین شایعات درباره آیفون 12 ، آیفون با چهار یا پنج مدل به بازار می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شایعات درباره آیفون 12 ، آیفون با چهار یا پنج مدل به بازار می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید