استراماچونی منتظر انتقام زمستانی از کالدرون

به گزارش مجله هاستفا، با این همه تیم استراماچونی با تفکرات این سرمربی جدید تا دقیقه 4+90 بازی بیرون از خانه را با امتیاز به سرانجام برده بود که روی ضربه ایستگاهی همه دیواره دفاعی پریدند غیر از فرشید باقری و گل ماشین سازی به ثمر رسید.

استراماچونی منتظر انتقام زمستانی از کالدرون

آندره آ استراماچونی در ملاقات های این فصل تا پیش از پیاده کردن دستورات تاکتیکی اش برای اعضای تیم، نباخت تا اینکه اولین برد استقلال رودرروی یک سرمربی خارجی رقم خورد. استقلال استراماچونی در ملاقات هفته نخست در تبریز در دقیقه 5+90 روی یک ضربه کاشته بازی را باخت. تیم رسول خطیبی در بهترین موقعیت ممکن به استقلال و استراماچونی رسید. تیمی با 16 بازیکن از دست داده که تعدادی از تمدیدی ها اعم از روزبه چشمی را هم در اختیار نداشت. با این همه تیم استراماچونی با تفکرات این سرمربی جدید تا دقیقه 4+90 بازی بیرون از خانه را با امتیاز به انتها برده بود که روی ضربه ایستگاهی همه دیواره دفاعی پریدند غیر از فرشید باقری و گل ماشین سازی به ثمر رسید.

اولین مربی خارجی؛ تنها شکست!

استراماچونی در این 10 هفته ای که از لیگ پشت سر گذاشته شده استقلال را 4 بار رودرروی تیم هایی به میدان فرستاده که سرمربیان شان خارجی بودند. استقلال دومین باخت خود را هم روبه روی پرسپولیس در حالی تجربه کرد که اولین تجربه رویارویی استراماچونی با مربیان خارجی رقم می خورد. گابریل کالدرون 80 دقیقه با تیم دست نخورده برانکو نتوانسته بود تیم به هم ریخته وینفرد شفر را شکست بدهد که در نهایت یک توپ پس از برخورد به تیر دروازه با برخورد به بدن حسینی به گل پیروزی بخش قرمز ها تبدیل شد.

دومین مصاف؛ شکار بگوویچ

دومین تیم گل گهر سیرجان تازه لیگ فزونی شده با راهنمایی وینگو بگوویچ بود. استقلال برای اینکه طلسم پیروز نشدن هایش را بشکند به پیروزی برابر این حریف سیرجانی نیاز داشت و در نهایت هم 2 بر یک برنده شد. تفکرات مرد 43 ساله ایتالیایی به درستی تاکتیک های تدافعی بگوویچ را از بین برد تا این مربی پس از شکست در ملاقات با پرسپولیس کالدرون، مچ دیگر مربی خارجی لیگ فزونی را بخواباند.

سومین مسابقه؛ حمله به سلطنت دنیزلی

او در گام بعدی روبه روی تراکتور ایستاد. مربی ترکیه ای که خیلی از هواداران تیم پرشور ها امیدوار بودند استقلال را با گل های بسیار بدرقه کند ولی استراماچونی با تدابیر تاکتیکی که در تبریز رو کرد مصطفی پاشا و تیمش را در خانه چهارتایی کرد. زدن 4 گل به تراکتور پایه های سلطنت دنیزلی بزرگ را سست کرد تا پس از شکست به صنعت نفت آبادان و باخت بعدی اش برابر سپاهان در خطر خروج از تبریز قرار بگیرد. تیم استراماچونی گرچه در تبریز دو گل دریافت کرد ولی دست از حمله برنداشت و البته با تفکرات درست ایتالیایی خط هافبک فعال و قدرتمند تراکتور را از کار انداخت.

چهارمین ملاقات؛ دومین شکست اسکوچیچ

استراماچونی باز هم در گام بعدی روبه روی یکی دیگر از سرمربیان خارجی نهاده شد. کسی که صنعت نفت آبادان را بالای جدول و جزو مدعیان جای داده بود. دراگان اسکوچیچ که با شکست تراکتور به عنوان تیم پنجم جدول به تور استقلال خورد شکست سنگینی مقابل استقلال تجربه کرد. به ثمر رساندن 5 گل در ملاقات با تیم اسکوچیچ که پیش از آن همه رقبایش را آچمز نموده بود ثابت کرد استراماچونی به درستی در مسیری که می خواسته قدم برمی دارد و تیمش را به خوبی راهنمایی می نماید.

حریف بعدی شاهین بوشهر

پس از این تنها یک تیم دیگر باقی می ماند که سرمربی خارجی دارد و با استقلال بازی ننموده است. شاهین شهرداری بوشهر با راهنمایی میشو کریستیچوویچ که البته در آخرین هفته دور رفت باید روبه روی استقلال به میدان بیاید. با توجه به فرایند حرکتی تیم استقلال به نظر می رسد استراماچونی مسئله ای از این بابت در ملاقات با شاهین بوشهر نداشته باشد.

استراماچونی؛ در انتظار شهرآورد برگشت

خیلی از کارشناسان بر این باورند اگر پرسپولیس در هفته های انتهای نیم فصل اول به ملاقات استقلال می رفت قادر به کسب پیروزی مقابل آبی پوشان نبود. از این رو قطعاً استراماچونی که حالا بیش از پیش به اهمیت برد و باخت در شهرآورد واقف شده برای شهرآورد برگشت لحظه شماری می نماید تا مچ کالدرون آرژانتینی را بخواباند و ضمن دریافت انتقام باخت شهرآورد یک بر صفر رفت، به نوعی انتقام نیمه نهایی جام جهانی 1990 ایتالیا را هم بگیرد. شبی که آرژانتین در خاک ایتالیا این تیم را در انتها 120 دقیقه کوشش دو تیم پس از کسب تساوی 1-1 در ضربات پنالتی از پیش رو برداشت. تاریخ شهرآورد برگشت 17 دی امسال معین شده است.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1478

به "استراماچونی منتظر انتقام زمستانی از کالدرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی منتظر انتقام زمستانی از کالدرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید