اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ افشا شد

به گزارش مجله هاستفا، این روزها بسیاری از کاربران سامسونگ مشتاقند که خبرهای جدیدی درباره گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ بشنوند. اکنون بر اساس بعضی گزارشها شاهد اطلاعاتی از این گوشی هستیم.

اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ افشا شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، باتری های گوشی گلکسی فولد 2 در کره جنوبی گواهینامه اعتبار دریافت کردند. ماه گذشته ما شاهد معرفی گلکسی W20 5G بودیم که مدتها شایعه شده بود که از طراحی طلایی استفاده کند اما به نظر می رسد خبرهایی دیگر نیز در راه است.

بر اساس خبرهای جدیدتر، گلکسی فولد با توانایی 5G از یک تراشه قدرتمند تر اسنپدراگون 855 پلاس برخوردار است اکنون به لطف دو گواهینامه باتری از SafetyKorea ، ما اولین اطلاعات عملی خود را در خصوص جانشین واقعی خط فولد رادریافت می کنیم.

درست مانند اولین گلکسی فولد ، جانشین آن با دو باتری جداگانه همراه خواهد بود. باتری سلولی کوچکتر با 900 میلی آمپر ساعت وارد بازار می گردد و شماره مدل EB-BF701ABY را پشتیبانی می نماید ، در حالی که دومین مدل دارای شماره مدل EB-BF700ABY است و دارای دو باتری سلولی است ، یکی دارای 2،135mAh و دومی 2،245mAh که با 4،380mAh ترکیب می شوند.

پیش از این نیز می دانستیم که جانشین گلکسی فولد با کد Bloom شناخته می گردد و دارای شماره مدل SM-F700F است. هنوز هیچ کلمه ای در بقیه برگه مشخصات و یا طرح این گوشی وجود ندارد.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: انتخاب
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1845

به "اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ افشا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ افشا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید