افتتاح 2 اقامتگاه بوم گردی در کویرات آران و بیدگل

به گزارش مجله هاستفا، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اصفهان از افتتاح دو اقامتگاه بوم گردی در بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل با اعتباری بالغ بر 8میلیارد ریال توسط بخش خصوصی اطلاع داد.

افتتاح 2 اقامتگاه بوم گردی در کویرات آران و بیدگل

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان، سیدعلی صالح درخشان با اعلام این مطلب گفت: یک اقامتگاه بوم گردی در روستای محمد آباد بخش کویرات و یک اقامتگاه بوم گردی دیگر در شهر ابوزیدآباد با ایجاد ظرفیت اسکان 80 مسافر و اشتعال برای 10 نفر به صورت مستقیم افتتاح شد.

درخشان اضافه نمود: امروزه بحث رونق اقامتگاه های بوم گردی به عنوان یکی از زیرشاخه های صنعت گردشگری می تواند استفاده از ظرفیت های بومی و گردشگری در مناطق مختلف به ویژه شهرستان آران و بیدگل را فراهم سازد.

او گفت: سالیانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی وارد این شهرستان می شوند که با ایجاد اقامتگاه های بوم گردی می توان زمینه مناسبی را به منظور ماندگاری گردشگران و توسعه کسب و کارهای بومی ایجاد کرد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اصفهان گفت: اقامتگاه های بوم گردی با ویژگی های معماری اسلامی و ایرانی، احیای سنت ها و آداب و رسوم هر منطقه مورد توجه گردشگران خارجی است که با اجرای آن می توان بخشی از هویت و فرهنگ یک منطقه را به نمایش گذاشت.

درخشان گفت: هدف از راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی، رونق صنعت گردشگری با ترویج باورهای معنوی مردم محلی به گردشگران، ایجاد همدلی و مشارکت بین گردشگران و مردم، ایجاد پایبندی به اخلاق زیست محیطی و پایداری کیفیت زندگی مردم منطقه و آشناسازی گردشگران با اماکن تاریخی و ظرفیت های گردشگری است.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1917

به "افتتاح 2 اقامتگاه بوم گردی در کویرات آران و بیدگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 2 اقامتگاه بوم گردی در کویرات آران و بیدگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید