ایران باید به جام جهانی برود، هیجان استفاده ازخون تازه توسط دراگان

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، دور برگشت بازی های گروه C مقدماتی جام جهانی 2022 قطر با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور بحرین برگزار می گردد تا ملی پوشان فوتبال ایران در مدت زمان دو هفته، چهار ملاقات حساس مقابل عراق، بحرین، کامبوج و هنگ کنگ انجام دهند.

ایران باید به جام جهانی برود، هیجان استفاده ازخون تازه توسط دراگان

تیم ملی فوتبال ایران از چهار ملاقات گذشته خود در دور رفت، صاحب 6 امتیاز است و در رده سوم واقع شده است. در این گروه عراق 11 و بحرین 9 امتیاز کسب نموده اند تا کار را برای ملی پوشان فوتبال ایران در راستا صعود از گروه خود، سخت تر از همواره نمایند.

گابریل تان در تبادل نظر با خبرنگاران، به تحلیل شرایط گروه سوم این رقابت ها پرداخت. او درباره نتایج تیم ملی ایران در دور رفت این بازی ها گفت: ایران با مارک ویلموتس آغاز قدرتمندی در مقابل کامبوج و هنگ کنگ داشت اما روح این تیم با شکست هایی که مقابل بحرین و عراق تجربه کرد دچار آسیب شد و کار را برایش بسیار سخت تر از آنچه تصورش را داشت کرد.

تحلیل گر فوتبال خاور میانه در نشریه FOX اضافه کرد: دو شکست پیاپی مقابل این تیم ها چشم انداز تیم ملی ایران را دستخوش تغییر کرد.

خبرنگار ورزشی این رسانه درباره شرایط بازیکنان تیم ملی ایران برای دور برگشت رقابت ها تاکید نمود: سوم بودن در گروه پنج تیمی یک مکان خطرناک است اما تیم ملی ایران از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است؛ خصوصاً با توجه به سردار آزمون و مهدی طارمی که همچنان در فرم عالی هستند و برای برای باشگاه های اروپایی خود بی نظیر بوده اند.

تان توضیح داد: اکنون فکر می کنم ذهنیت قوی برای بازگشت از شکست ها و حضور مقتدرانه در ادامه رقابت ها به وجود آمده است. چون تیمی مثل ایران باید راهی جام جهانی گردد.

وی درباره لیست بازیکنان تیم ملی ایران یادآور شد: شاید وقت آن رسیده که خون تازه ای هم به این تیم تزریق گردد. شخصاً برای من مهیج نماینده است که اسکوچیچ چطور می خواهد از ستاره ای جوان به اسم مهدی قایدی استفاده کند. من بی صبرانه منتظر بازی کردن او در ترکیب تیم ملی ایران هستم. او ستاره باشگاه استقلال است. برایم جذاب است که چطور سرمربی تیم ملی ایران می خواهد بدون ترس از این مهره ها استفاده کند. بازیکنان شاخص پرسپولیس به تیم ملی آمده اند و واقعاً سخت است ترکیب اصلی را بین افرادی که بهترین تجربه های بین المللی و داخلی را دارند انتخاب کرد.

تان در انتها خاطر نشان کرد: ایران باید به جام جهانی برود و فکر می کنم این تیم بهتر از هر گروه دیگری این موضوع را درک نموده و باید برای آن کوشش کند تا تبدیل به افسوس عظیم نگردد.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7701

به "ایران باید به جام جهانی برود، هیجان استفاده ازخون تازه توسط دراگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران باید به جام جهانی برود، هیجان استفاده ازخون تازه توسط دراگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید