ایلان ماسک در خصوص قابلیت های ناشناخته سوپرشارژ تسلا توییت زد ، واکنش های منفی و مثبت کاربران در توییتر

به گزارش مجله هاستفا، ایلان ماسک؛ مدیرعامل پروژه اسپیس ایکس و مدیر موقتی تسلا(تا زمان تحویل مقام به مدیر جدید) در توییتی به ستایش پروژه سوپر شارژ تسلا پرداخت.

ایلان ماسک در خصوص قابلیت های ناشناخته سوپرشارژ تسلا توییت زد ، واکنش های منفی و مثبت کاربران در توییتر

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ایلان ماسک در توییتی نوشت: اکثر مردم نمی دانند که شبکه سوپر شارژ تسلا اجازه می دهد تا آنها مسافرت هایی طولانی مدت را در سراسر ایالات متحده، بیشتر بخش های اروپا، کانادا و چین انجام دهند.

پروژه سوپر شارژ از ماه ها پیش در پرونده کاری تسلا قرار گرفته است. درواقع تسلا در تلاش است تا در کلان شهرها و مراکز شهری مهم جهان، جایگاه هایی را احداث کند که بتوان از طریق آنها خودروهای برقی را تا ساعتها حرکت داد. خودروهای برقی از مهم ترین ایده هایی است که توسط گروه خودروسازی تسلا دنبال می شود و این شرکت در تلاش است با کنار زدن روشهای قدیمی شارژ خودرو جهت حرکت خودروهای برقی را تسهیل کند.

نخستین جایگاه های سوپر شارژ تسلا در ایالات متحده احداث شد و پس از آن کشورهایی مثل چین میزبان این پروژه شدند.شاید جالب باشد که بدانید این جایگاه ها به ظرفیت نیروی 72 کیلووات ساعت برق مجهز هستند و بر این اساس اگر چند خودرو همزمان قصد شارژ شدن داشته باشند، بین 45 تا 50 دقیقه زمان لازم دارند تا هر یک کاملاً شارژ شود.

البته استفاده از این ایستگاه های سوپر شارژ یک محدودیت هم دارد و تنها خودروهای جدید می توانند از این ایستگاهها استفاده کنند. از سوی دیگر فراموش نکنیم که این ایستگاه ها هنوز در بسیاری از مناطق به بهره برداری نرسیده اند و صرفا در حد پروژه هستند. اما واکنش کاربران نسبت به این موضوع بسیار متنوع بود و برخی از آنها توییت هایی مثبت و برخی توییت هایی منفی زدند.

در ادامه به چند مورد از این توییت ها اشاره می کنیم:

-تشکر از ایلان ماسک اما اروپا، اسیا و آفریقا به هایپرلوپ بیشتر نیاز دارند

-این یک موفقیت بزرگ برای تسلا است چرا که نیاز به آداپتور نیز از بین می رود

-این یک ویژگی محدود است، خودروهای قدیمی تسلا را شامل نمی شود

-بله این ویژگی وجود دارد اما هنوز در بسیار از نقاط در حد حرف است و به بهره برداری نرسیده است

-تسلا باید روی تنوع شهرها بیشتر کار کند. هنوز هم بسیاری از شهرها به این ویژگی دسترسی ندارند

-من فکر می کنم ایلان ماسک در حال ستایش چیزی است که هنوز حتی به اهداف خود نزدیک هم نشده است، این پروژه هنوز برای اجرا زمان زیادی نیاز دارد

-یعنی می توان از فلوریدا به ساحل غربی کانادا سفر کرد؟

-این ادعا درست است! من از مونترال تا کالیفرنیا با خودرو برقی تسلا مدل 3 بدون مشکل سفر کردم

-بیشتر کانادا؟ چی؟ ایلان لطفا اغراق نکن من حتی نمی توانم از سواحل غربی تا سواحل شرقی کانادا با اتکا به سوپرشارژها سفر کنم

-اکنون در سرانجام سال 2018 هستیم و ایلان ماسک وعده داده بود تا سرانجام سال همه این نقاط را پوشش دهد(که نداده) پس او یک قهرمان نیست

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: انتخاب
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1389

به "ایلان ماسک در خصوص قابلیت های ناشناخته سوپرشارژ تسلا توییت زد ، واکنش های منفی و مثبت کاربران در توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک در خصوص قابلیت های ناشناخته سوپرشارژ تسلا توییت زد ، واکنش های منفی و مثبت کاربران در توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید