ترامپ متن مکالمه اولش با رئیس جمهوری اوکراین را منتشر می کند

به گزارش مجله هاستفا، رئیس جمهوری آمریکا همزمان با علنی شدن تحقیقات استیضاحش در مجلس نمایندگان و با فشار نمایندگان، گفت که احتمالا متن مکالمه اولش با همتای اوکراینی خود را این هفته منتشر می کند.

ترامپ متن مکالمه اولش با رئیس جمهوری اوکراین را منتشر می کند

به گزارش تارنمای هیل، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه (به وقت محلی) گفت که احتمالا این هفته متن یک مکالمه تلفن دیگر خود با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین را منتشر می کند.

مکالمه ای که ترامپ قصد انتشار متن آن را دارد، سه ماه پیش از گفت وگویی اجرا شده که اکنون در کانون تحقیقات مجلس کنندگان آمریکا برای استیضاح وی قرار گرفته است.

رئیس جمهوری آمریکا به خبرنگاران گفت که متن این مکالمه را نیز منتشر می کند تا مردم ببینند که این گفت وگو هیچ مسئله ای ندارد.

روابط ترامپ با رئیس جمهوری اوکراین زمانی زیر ذره بین دمکرات های مجلس کنندگان آمریکا رفت که یک کارمند افشاگر در نهادهای اطلاعاتی این کشور درباره مکالمه ای میان این دو ابراز نگرانی کرد.

تیم تحقیقات کنگره به ریاست آدام شیف رئیس دمکرات کمیته اطلاعات مجلس کنندگان آمریکا 15 جلسه شهادت دهی مقام های کنونی و سابق دولت را پشت درهای بسته به انتها رسانده اند و هفته پیش انتشار هزاران صفحه از نسخه های مربوط به این مصاحبه ها را آغاز کردند.

دمکرات ها در هفته جاری اولین جلسه شهادت دهی علنی را درباره تحقیقات استیضاح که هفت هفته طول کشیده، آغاز می کنند و سه نفر از مقام های دست اندرکار در سیاست خارجی دولت ترامپ را که تاکنون در جلسه های محرمانه شهادت داده اند، احضار خواهند کرد.

این افراد درباره نقش ترامپ، رودی جولیانی وکیل شخصی او و متحدان آنها در گروکشی سیاسی با اوکراین شهادت داده اند.

نشانه های دیگری وجود دارد که دمکرات ها تلاش می کنند در ماه دسامبر (آذر - دی) جلسه رای گیری درباره استیضاح ترامپ را برگزار کنند و او را به سومین رئیس جمهوری در تاریخ آمریکا تبدیل کنند که استیضاح می شود.،ایرنا

بیشتر بخوانید،ترامپ از زلنسکی دعوت کرد به کاخ سفید برود

09:43 ::

1398،8،12

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1449

به "ترامپ متن مکالمه اولش با رئیس جمهوری اوکراین را منتشر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ متن مکالمه اولش با رئیس جمهوری اوکراین را منتشر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید