تمجید دستیار کی روش از بیرانوند، پرتاب دست علیرضا فوق العاده است

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران بعد از گذشت یک سال از حضورش در تیم آنتورپ بلژیک، قید حضور در این تیم را زد و به صورت قرضی راهی تیم بواویشتا پرتغال شد.

تمجید دستیار کی روش از بیرانوند، پرتاب دست علیرضا فوق العاده است

این موضوع باعث شده است تا توجه رسانه های پرتغال به این انتقال به واسطه درخشش دیگر ملی پوشان ایران در لیگ این کشور بالا بگیرد. از سوی دیگر، حضور کارلوس کی روش و دستیاران سابق او در تیم ملی ایران و آشنایی با ملی پوشان کشورمان نظرات کارشناسی برخی از آنها را هم در پی داشته است.

روزنامه ابولا پرتغال در گزارشی با تیتر بیرانوند: از چوپانی و بی خانمانی تا دروازه بانی به زندگی سخت و سخت بیرانوند در دوران کودکی و فرارش به تهران پرداخته است؛ دروازه بانی که با وجود محدودیت ها و مسائل زیاد توانست موفقیت های عظیمی از جمله مهار پنالتی کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال در جام جهانی روسیه را رقم بزند.

در بخشی از این گزارش آمده است: بیرانوند قبل از انتقال به تیم پرسپولیس، در تیم نفت تهران بازی می کرد؛ باشگاهی که بر کیفیت او تاثیر گذاشت و به اسم چهره عظیمی در دروازه تیم ملی با کارلوس کی روش ظاهر شد. الکساندر لوپز مربی دروازه بان های ایران بود که بعداً به تثبیت یکی از عظیمترین استعدادهای یک نسل عظیم در ایران یاری کرد. یکی از محبوبترین بازیکنان ایران که به علت مقاومت شگفت انگیز و بیشتر به خاطر روحیه بازیگوشی در رختکن، مورد ستایش و تمجید همه نهاده شد. لوپز از تماشا بیرانوند در پرتغال شاد است؛ این آرزویی است که بیرانوند همواره آن را داشت و اکنون با چند هموطن خود در لیگ ما حضور دارد.

ابولا در ادامه خبر داده است که بیرانوند در سال 2019 از دو تیم ریوآوه و ویتوریا گیمارش پرتغال هم پیشنهاد داشته و در آستانه پیوستن به یکی از این تیم ها بوده است که در نهایت این انتقال عملیاتی نشده.

این روزنامه بعلاوه با الکساندر لوپز که در مقطعی در تیم ملی ایران با بیرانوند کار نموده بود، گفتگویی را انجام داده است. لوپز گفت: بیرانوند تمام ویژگی های لازم را دارد. او قد بلند است و با قدرت پرش، بر بازی هوایی مسلط است. سرعت عکس العمل او بالا است. بیراوند در بازی با پا هم بسیار قوی است و همواره از توانایی هایش مطمئن است.

مربی سابق دروازه بان های تیم ملی ایران اضافه نمود: فوق العاده ترین و متمایزترین ویژگی بیرانوند، قدرت پرتاب دست های او است. او می تواند توپ را به راحتی تا نیمه زمین حریف پرتاب کند.

لوپز بعلاوه تضمین می دهد که فرایند هماهنگی و سازگاری بیرانوند با تیم بواویشتا راحت خواهد بود. وی گفت: بیرانوند در رختکن بازی های زیادی انجام می دهد و همواره با همبازیانش سروکله می زند. او حتی می داند که چگونه برخی از ترفندهای جادویی را انجام بدهد. فکر می کنم سازگاری او -در پرتغال- بسیار سریع و آسان خواهد بود. همه بیرانوند را دوست دارند.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8135

به "تمجید دستیار کی روش از بیرانوند، پرتاب دست علیرضا فوق العاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید دستیار کی روش از بیرانوند، پرتاب دست علیرضا فوق العاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید