تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ در بوشهر شروع شد

به گزارش مجله هاستفا، رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی با حضور تیم های ملی ایتالیا، لهستان، اوکراین و ایران در استادیوم 1500 نفری ساحلی بوشهر شروع شد.

تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ در بوشهر شروع شد

محمد نجفی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ بعدازظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون فوتبال ایران و تیم های ملی ایتالیا، اوکراین، ایران و لهستان در استادیوم 1500 نفری بوشهر شروع شد گفت: در این مسابقات تیم های ملی مهمی مانند ایتالیا و لهستان که جواز حضور در جام جهانی 2017 باهاما را دریافت نموده اند حضور دارند.

وی با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات پرشین کاپ در بوشهر توضیح داد: تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان نیز خود را برای حضور پرقدرت در رقابت های قهرمانی فوتبال ساحلی 2017 آسیا انتخابی جام جهانی آماده می نماید که 14 اسفندماه در مالزی برگزار می گردد.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با بیان اینکه ورزشکاران برای شروع بازی های پرشین کاپ وارد استادیوم ساحلی بوشهر شده اند اضافه نمود: نخستین بازی بین دوم تیم ملی فوتبال ساحلی ایتالیا و اوکراین برگزار می گردد و پس از آن تیم ملی ایران با لهستان ملاقات می نماید.

نجفی با بیان اینکه در روز دوم این بازی ها چهار تیم با هم ملاقات می نمایند گفت: چهارشنبه 27 بهمن ساعت 18 و 15 دقیقه تیم های ملی ایتالیا و لهستان و در ساعت 19 و 30 دقیقه تیم ملی ایران با اوکراین ملاقات می نماید.

وی با اشاره به ملاقات روز پنج شنبه 28 بهمن بیان نمود: در ادامه رقابت های بین المللی فوتبال ساحلی در بوشهر روز پنج شنبه 28 بهمن ساعت 18 و 15 دقیقه لهستان با اوکراین و ساعت 19 و 30 دقیقه دو تیم ملی ایران و ایتالیا با هم ملاقات می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2645

به "تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ در بوشهر شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ در بوشهر شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید