دلیل عملکرد ضعیف فرانسه برابر مولداوی از دید دشان

به گزارش مجله هاستفا، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه موافق نیست که قطعی شدن صعود فرانسه به یورو دلیل عملکرد ضعیف این تیم بوده است.

دلیل عملکرد ضعیف فرانسه برابر مولداوی از دید دشان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فرانس فوتبال، تیم ملی فوتبال فرانسه فرانسه که در خانه از مولداوی پذیرایی می کرد، توانست با نتیجه 2 بر یک بازی را به سود خود به پایان برساند تا سه امتیاز ارزشمند را کسب کند. در این گروه فرانسه با 22 امتیاز و ترکیه با 20 امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم جای دارند و صعود خود را به دور بعد قطعی کردند.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه با اشاره به بازی ضعیف تیمش در این دیدار گفت: فکر نمی کنم قطعی شدن صعود ما به یورو باعث خودخواهی ما شده باشد و این نتیجه مربوط به این مساله نیست و حداقل امیدوارم نباشد. صعود به تنهایی کافی نیست و باید به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم. ما متاسفانه بازی را خوب شروع نکردیم و گل اول ما نیز به خاطر اشتباه دروازه بان حریف بود و در کل از عملکرد هجومی تیم در نیمه نخست راضی نیستم. در نیمه دوم بهتر شدیم و 17 حمله به سمت دروازه حریف داشتیم که باز هم چندان موثر نبود و شوت های ما داخل چارچوب نمی رفت. در هر صورت باید دلیل بازی ضعیف تیمم را جویا شوم.

این مربی در ادامه صحبت های خود گفت: بین دو نیمه خیلی از دست بازیکنان تیمم عصبانی بودم. البته من از ژیرو راضی هستم. سبک بازی او طوری است که به بقیه بازیکنان نیز فرصت گلزنی می دهد و خوشحالم او توانست برای ما گلزنی کند.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1598

به "دلیل عملکرد ضعیف فرانسه برابر مولداوی از دید دشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل عملکرد ضعیف فرانسه برابر مولداوی از دید دشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید