سلبریتی هایی که کرم های تقلبی تبلیغ می نمایند، عوارض هولناک محصولات زیبایی ماهواره ای

به گزارش مجله هاستفا، به تازگی بعضی سلبریتی ها اقدام به تبلیغات کرم های زیبایی در فضای مجازی می نمایند که این محصولات تقلبی عوارض جدی دارند.

سلبریتی هایی که کرم های تقلبی تبلیغ می نمایند، عوارض هولناک محصولات زیبایی ماهواره ای

به گزارش خبرنگار کرم دور چشم برای برطرف تیرگی ، با این کرم دور چشم پوستی زیبا و صاف داشته باشید اینها تبلیغات دروغ و فریبنده در شبکه های مجازی و ماهواره ای است که به دست بعضی سلبریتی ها انجام می گردد.

متاسفانه بعضی افراد به ویژه خانم ها گول تبلیغات این سلبریتی ها را می خوردند و گرفتار عوارض جبران ناپذیر این کرم های زیبایی می شوند.

شیوا یکی از افرادی است که گول این تبلغیات دروغین را خورده و گرفتار عوارض پوستی آن شده است.

به گفته او پس از مشاهده تبلیغات سلبریتی ها ، کرم زیبایی را دور چشم خود خریداری می نماید و پس از مدتی از مصرف گرفتار التهاب پوست دور چشم می گردد و پس از مراجعه به متخصص پوست از تقلبی بودن کرم مطلع می گردد.

پارمیدا نیز یکی دیگر از افرادی است که با مشاهده تبلیغ کرم زیبایی پوست در ماهواره و استفاده از آن گرفتار التهاب شدید پوستی شده است و مدت های طولانی کرم ها درمانی مصرف نموده است تا عوارض کرم تقلبی از بین برود.

عوارض هولناک کرم های زیبایی ماهواره ای

امیر هوشنگ احسانی استاد علوم پزشکی تهران و متخصص پوست در گفت وگو با خبرنگار درباره عوارض کرم های آرایشی و بهداشتی تقلبی که در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای تبلیغ می گردد، اظهار کرد: به دلیل بالا رفتن قیمت کرم های آرایشی و بهداشتی، درمانی و زیبایی تقلب و کپی افزایش پیدا نموده است.

او ادامه داد: متاسفانه در سال های اخیر شاهد تبلیغات زیبایی به دست سلبریتی ها هستیم در حالی که این افراد هیچ تخصصی ندارد و محصولات زیبایی را بدون هیچ پشتوانه علمی تبلیغ می نمایند.

گول تبلیغات دروغین سلبریتی ها را نخورید

این متخصص پوست و مو توضیح داد: در موارد بسیاری شاهد آن هستیم که بعضی افراد گول این تبلیغات دروغین سلبریتی ها را می خورند و اقدام به خرید محصول از شبکه های ماهواره ای و مجازی می نمایند.

احسانی گفت: متاسفانه بسیاری از بیماران پس از خرید و استفاده از کرم های زیبایی ماهواره ای گرفتار عوارض جبران ناپذیری از جمله حساسیت های پوستی، خارش، قرمزی، پوسته ریزی، التهاب و عفونت شده اند که مدت های طولانی فرد را گرفتار می نماید و درمان طولانی مدتی احتیاج دارد.

تبلیغات اغواگرایانه در حوزه پزشکی جرم است

کیانوش دنیا پور سخنگوی سازمان غذا و دارو در این باره گفت: متاسفانه سود جویان از فناوری و شبکه های مجازی و سلبریتی ها استفاده می نمایند تا به جامعه هدف بفهمانند که محصول دارای اثرات بسیاری است.

او ادامه داد: در موارد بسیاری شاهد آن هستیم که محصولاتی که قیمت کمی دارند با هزینه های بالاتر در شبکه های ماهواره ای و مجازی به فروش می رسند و مردم به دلیل تبلیغ آن به دست سلبریتی ها گول این تبلیغات فریبنده را می خورند.

دنیا پور تبلیغات اغواگرایانه را در حوزه پزشکی جرم دانست و گفت: با اینگونه تبلیغات دروغین به یاری دستگاه های نظارتی برخورد می گردد.

علی محمد رجبی پلیس فتا اظهار کرد: فروش هرگونه اقلام پزشکی به وسیله شبکه های اجتماعی بر طبق قانون جرم است و با آن برخورد می گردد.

او ادامه داد: سلبریتی ها و کسانی که تبلیغات دروغین انجام دهند تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

امید است که مردم با توجه به هشدارها و توصیه های پزشکان، متخصصان و مسئولان وزارت بهداشت محصولات زیبایی و کالاهای منطبق با سلامت را تنها از مراکز معتبر خریداری نمایند تا گرفتار عواقب هولناک آن نشوند.

انتهای پیغام /

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1257

به "سلبریتی هایی که کرم های تقلبی تبلیغ می نمایند، عوارض هولناک محصولات زیبایی ماهواره ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلبریتی هایی که کرم های تقلبی تبلیغ می نمایند، عوارض هولناک محصولات زیبایی ماهواره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید