معرفی مرکز خرید سانا در تهران

به گزارش مجله هاستفا، در سری معرفی مراکز خرید این بار به سراغ ایران می رویم و مرکز خرید سانا در تهران واقع در بلوار اندرزگو را به شما معرفی می کنیم. این مرکز خرید به عنوان پاتوقی برای جوانان و با فروشگاه های اجناس برند های معتبر خارجی و ایرانی به یکی از مراکز تفریحی برای سپری کردن اوقات فراغت تبدیل شده است. اگر خارج از تهران به سر می برید و قصد سفر به تهران را دارید می توانید اقدام به خرید بلیط قطار تهران از مجموعه گردشگری خبرنگاران بکنید. اگر سفر هوایی را ترجیح می دهید با خرید بلیط هواپیما به تهران سفر خود را آغاز کنید. در ادامه مطلب می توانید از خدمات و امکانات و همچنین برند های معتبر مرکز خرید سانا آشنا شوید. همراه ما باشید.

معرفی مرکز خرید سانا در تهران

معرفی مختصر مرکز خرید سانا | Sana Shopping Center

در سال 1390 عملیات ساخت مرکز خرید سانا با هدف ایجاد فضایی برای دسترسی جوانان به فضایی برای گذران اوقات فراغت و تسهیل خرید اجناس معتبر خارجی و داخلی آغاز شد. این مرکز با 9400 متر مربع واحد اداری و 10500 متر مربع واحد تجاری میزبان خریداران و گردشگران می باشد. در طی سال های اخیر این مرکز خرید توانست با فروشگاه های مدرن و ویترین های متنوع با طراحی های خاص از برترین مراکز خرید تهران تبدیل شود. طبق تعریف وب سایت رسمی مرکز خرید سانا کلمه سانا به معنای سهل، آسان و راحت است و انتخاب نام سانا برای مرکز خریدی در بلوار اندرزگوی تهران که محل تردد و گردش جوانان است نشانه ه­ایی است از عزم ما برای گرامی­ داشت مشتری جوان ایرانی با شعار تکریم مشتری، و همچنین فراهم آوردن محیطی ساده و در دسترس برای گذراندن اوقات فراغت با طعم رفاقت و دوستی و سرشار از نشاط و سرزندگی و البته مطابق مد روز که پاسخگو سلیقه و علاقه­ تمامی اقشار جامعه باشد.

فروشگاه های مرکز خرید سانا

مرکز خرید سانا با در برداشتن برند های بزرگ صنعت مد و لباس یکی از پر تردد ترین مراکز خرید تهران است. برند های معتبر داخلی پوشاک زنان همچون آپامه، نیل موتی، تارات و مانتو منفرد در این مرکز خرید شعبات خود را افتتحا کردند و برند کرامتی آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. برند کرامتی یکی از مشهور ترین برندهای پوشاک مردانه است که با تولید کنندگان تراز اول دنیا همکاری می کنند. برند های خارجی همچون جین وست، منگو، یونایتد کالرز آو بنتون (United Colors of Benetton)، دیزل، پوما، نایک، اسپرینگ فیلد (SPRINGFIELD) جای خود را در فروشگاه های مرکز خرید سانا پیدا کرده اند.

تنها فروشگاه های پوشاک زنانه و مردانه در این مرکز فعالیت نمی کنند. شما می توانید فروشگاه های کیف و کفش، عطر و آرایشی، طلا و جواهر، اسباب بازی، لوازم خانگی و سرگرمی برای بچه ها را نیز پیدا کنید.

خدمات و امکانات مرکز خرید سانا

یکی از مهم ترین ویژگی های مرکز خرید سانا خدماتی است که به مشتریان و خریداران ارائه می دهد که از بین آن ها می توان به وارد زیر اشاره کرد.

شما می توانید با مراجعه به مرکز رسیدگی به شکایات و نقدها یا همان (CRM) و ارائه دادن کارت شناسایی معتبر خود از کالسکه و صندلی چرخ دار به طور رایگان استفاده کنید.

امکانات حاضر در مرکز خرید سانا می توان به مواردی چون سالن زیبایی، مرکز ماساژ، خانه بازی بچه ها، دفتر وکالت، موسسه یوگا، موسسه حقوقی و مشاوره مهاجرت به آلمان، خدمات تخصصی ناخن و موسسه خیره محک اشاره کرد.

در طبقه سوم این مرکز خرید موسسه سانا یوگا با هدف کاهش نگرانی و استرس، سلامتی و ارائه خدمات به مادران باردار و غیره اقدام به گشایش مرکزی با اساتید متخصص این حرفه کرده است و در سبک های مختلف منتظر علاقه مندان است.

در فضایی دل باز و مساحتی بالغ بر 3000 متر مربع رستوران، شیرینی فروشی و فود کورت فضای باز و سر پوشیده می توانید به همراه دوستان و یا خانواده برای چشیدن یک وعده غذایی لذیذ در سبک های متنوع لذت ببرید.

قوانین مرکز خرید سانا نیز از اهمیت برخورد دار است که از خریداران و گردشگران انتظار می رود که به هنگام ورود به این مرکز آن ها را رعایت کنند. در ادامه به شرح این موارد می پردازیم.

  • استعمال دخانیت در مرکز خرید ممنوع است،
  • از آوردن حیوانات خانگی به داخل مرکز خرید اجتناب کنید،
  • عبور با اسکیت و اسکوتر در این مرکز ممنوع است،
  • اگر کالسکه بچه به همراه دارید از تردد بر روی پله برقی اجتناب کنید،
  • از حمل و آوردن مواد آتش زا به این مکان خودداری کنید،
  • از ریختن مواد غذایی در فضای فروشگاه ها خودداری کنید.

ساعات کاری واحد فروشگاه ها: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

ساعات کاری واحد رستوران و فود کورت: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 12 شب

ساعت کاری واحد صبحانه: همه روزه ساعت 9 صبح

تلفن تماس: 02174438111+

آدرس: اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی ، مرکز خرید سانا

راه های دسترسی به مرکز خرید چگونه است؟

را های مختلفی برای رسیدن به مرکز خرید سانا وجود دارد. اگر با مترو قصد سفر دارید بهترین ایستگاه مترو، ایستگاه قیطریه می باشد که پس از خروج از آن می توانید پیاده روی کنید یا با سوار بر تاکسی رو به مرکز خرید پیاده شوید. همچنین می توانید در مترو تجریش پیاده شده و از تاکسی های اطراف به مرکز خرید بروید.

اگر با اتوبوس سفر می کنید ایستگاه اتوبوس کامرانیه محل توقف شما است. با ماشین شخصی نیز می توانید به راحتی به این محل بیایید چون این مرکز خرید پارکینگ داخلی نیز دارد. ولی در نظر داشته باشید که این مرکز خرید جزء پر تردد ترین مراکز خرید محسوب می شود و ممکن است مدت زمان بالایی را در ترافیک اطراف و صف ورود به پارکینگ را تحمل کنید.

با حضور در مرکز خرید سانا می توانید از جاذبه های گردشگری اطراف آن نیز بهره مند شوید. بوستان نیاوران و کاخ نیاوران در نزدیکی این مرکز واقع شده است که از جمله مکان های از دست ندادنی تهران محسوب می شوند. این مرکز خرید مناسب تمام فصول است و در هر فصلی که بخواهید، می توانید اوقات خوشی را سپری کنید. اگر به خرید اجناس لوکس و برند علاقه مند هستید و جزء جدایی ناپذیر شما است، حتما به این مکان سر بزنید و تجربه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: الی گشت
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1649

به "معرفی مرکز خرید سانا در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید سانا در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید