ملک زاده قهرمان شد، مرادی به نقره بسنده کرد

به گزارش مجله هاستفا، نهمین دوره رقابت های جودوی قهرمانی نوجوانان آسیا که با حضور 264 جودوکار از 22 کشور به میزبانی تایلند شروع شده بود با کسب هفت مدال توسط نمایندگان کشورمان به خاتمه رسید.

ملک زاده قهرمان شد، مرادی به نقره بسنده کرد

به گزارش خبرگزرای خبرنگاران، در ادامه این مسابقات حمید رضا ملک زاده در وزن 9 - کیلوگرم تنها طلای کشورمان را کسب کرد. وی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم نماینده لائوس را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ملک زاده در این مرحله در پیکار با حریفی از چین تایپه صاحب رجحان شد و راهی فینال شد. نماینده کشورمان که دوره قبل مدال برنز کسب نموده بود در مبارزه برای کسب مدال طلا جودوکار مغولستان را شکست داد و روی سکوی نخست آسیا ایستاد.

همچنین جواد مرادی در وزن 73- کیلوگرم با شکست مقابل جودوکاری از ازبکستان به نشان نقره دست پیدا کرد. وی با رجحان مقابل حریفانی از مغولستان و قزاقستان به فینال راه پیدا نموده بود.

در وزن 81- کیلوگرم یاسین تقوی ابتدا نماینده مغولستان را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه برابر قرقیزستان نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. وی در گروه شانس مجدد جودوکارانی از امارات و قزاقستان را شکست داد و برنز گرفت.

همچنین علی پرهیزگار در وزن 9 + کیلوگرم در اولین ملاقات خود نماینده قرقیرستان را با ضربه فنی از شکست داد و سپس در مرحله یک چهارم نهایی نتیجه را به جودوکاری از تاجیکستان واگذار کرد. وی برای کسب مدال برنز ازبکستان را از پیش رو برداشت و روی سکوی سوم ایستاد.

در مجموع تیم نوجوانان ایران با یک طلای حمیدرضاملک زاده، یک نقره جواد مرادی و پنج برنز سینا قمی، کاظم کریمی، یاسین تقوی، علی پرهیزگار و لیلا سیاوشی به کار خود در این دوره از مسابقات انتها داد.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1670

به "ملک زاده قهرمان شد، مرادی به نقره بسنده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملک زاده قهرمان شد، مرادی به نقره بسنده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید