منتظر بازگشت استراماچونی هستیم، قبول دارم باشگاه قصور داشته است

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، علی فتح الله زاده در اولین اظهار نظرش پس از انتخاب به عنوان عضو هیات مدیره استقلال، گفت: مدارک مربوط به پرداختی به استراماچونی به این دلیل رسانه ای شد که طرفداران تصور نکنند باشگاه در این پرداختی ها قصور داشته است.

منتظر بازگشت استراماچونی هستیم، قبول دارم باشگاه قصور داشته است

وی اضافه کرد: اگر استراماچونی زودتر حسابش را معرفی می کرد این پول هم زودتر به دست او می رسید. الان هم از نظر ما این پول پرداخت شده و به دلیل تعطیلات شنبه و یکشنبه در اروپا مبلغ مورد نظر صبح دوشنبه به حساب او واریز می گردد و هیچ مسئله ای از این نظر وجود ندارد.

عضو جدید هیات مدیره استقلال گفت: پیش از این سمتی در باشگاه نداشتم که قرارداد استراماچونی را ببینم و در مورد آن صحبت کنم. اما باتوجه به سمتی که از امروز گرفتم، از فردا به جدیت برای حل مشکل وی و سایر مسائل تیم کوشش می کنم و یک لحظه از کوشش دست بر نمی دارم.

فتح الله زاده گفت: ابتدای فصل که تیم نتیجه نمی گرفت، فشار برای تغییر استراماچونی بود که مدیریت باشگاه و وزارت ورزش پای این مربی ایستاد تا تیم به این مرحله رسیده که هم بازیهای خوبی انجام می دهد و خوب نتیجه می گیرد. لذا ما هم از استراماچونی انتظار داریم در پاسخ به اعتمادی که به وی شد، امروز قدری بیشتر تحمل کند. طرفداران ما او را خیلی دوست دارند و به او خیلی احترام گذاشته و می گذارند و استراماچونی هم باید به این طرفداران احترام متقابل بگذارد.

گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال در مورد رزرو بلیت وی برای بازگشت به تهران بیان داشت: نماینده آقای خلیل زاده در ایتالیا هستند و به محض این که خود استراماچونی اوکی بدهد، بلیت بازگشت او به تهران آماده می گردد. ما خیلی امیدواریم باتوجه به علاقه خود او به استقلال و علاقه همسرش به ایران، این اتفاق زودتر بیفتد.

عضو هیات مدیره آبیها در ادامه بیان داشت: من قبول دارم شاید در گذشته قصوراتی اجرا شده و بدقولی هایی شده و اصلا نباید می گذاشتند کار به اینجا کشیده گردد، اما امروز باید همه دست به دست هم دهیم تا این مشکل رفع گردد.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2054

به "منتظر بازگشت استراماچونی هستیم، قبول دارم باشگاه قصور داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر بازگشت استراماچونی هستیم، قبول دارم باشگاه قصور داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید