نمایشگاه اینوتکس 2021 از 28 تا 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود

به گزارش مجله هاستفا، نمایشگاه اینوتکس 2021 با بخش های مختلف در راستای گردآوری و عرضه نوآوری با حضور سرمایه گذاران و استارت آپ ها از 28 تا 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

نمایشگاه اینوتکس 2021 از 28 تا 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، دهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2021) با رویداد ها و بخش های جانبی متنوعی از تاریخ 28 لغایت 31 اردیبهشت ماه جاری در فضایی باز واقع در پارک فناوری پردیس و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

در این دوره از نمایشگاه، بیش از 300 استارت آپ، شرکت فناور و دانش بنیان، شتابدهنده و مرکز نوآوری، مرکز رشد و پارک فناوری و... به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به بیش از 20.000 نفر بازدید کننده حضوری و آنلاین خواهند پرداخت.

اینوتکس صرفا یک نمایشگاه نیست؛ بلکه هر ساله به منظور توسعه مشارکت و همکاری های فناورانه، تشویق جوانان به کارآفرینی و نیز فرهنگ سازی سرمایه گذاری در حوزه های نوآورانه، رویداد ها و بخش های جانبی متعددی در کنار این نمایشگاه برگزار می شود که پتانسیل محتوایی بسیار خوبی را برای عموم جامعه در بر دارد.

استیج عمومی اینوتکس:

بیش از 30 ساعت سخنرانی، پنل و مصاحبه با موضوع فرهنگ سازی کارآفرینی و ایجاد امید و انگیزه در جوانان با معرفی نمونه های پیروز در استیج عمومی اینوتکس برگزار می شود.

استیج تخصصی اینوتکس (ایستگاه آینده):

بیش از 30 ساعت محتوا شامل سخنرانی و پنل با موضوع بررسی مهم ترین فرایند های نوآوری در دنیا شامل پنج حوزه کلان داده ها، ظهور NBIC، اینترنت اشیاء، رایانش ابری و هوش مصنوعی در این بخش خواهد بود.

اینوتکس پیچ:

رقابت های استارت آپی که در 6 استان مختلف کشور برگزار شده و فینال این رقابت ها همزمان با رویداد اینوتکس و در مواجهه با سرمایه گذاران در بخش اینوتکس پیچ برگزار می شود.

کافه سرمایه اینوتکس:

مجموعه جلسات سرمایه گذاری بین استارت آپ ها و سرمایه گذاران در کافه سرمایه برگزار می شود.

اینوجوان:

برگزاری کارگاه های تفکر خلاق و حل مسئله برای نوجوانان همراه با بازی و سرگرمی در بخش اینوجوان است.

تجربه فناوری:

امکان لمس و آشنایی نزدیک مردم با جدیدترین فناوری های تولید شده توسط شرکت های دانش بنیان و کار کردن با آن ها در این بخش خواهد بود.

گفتنی است، افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس ظهر روز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری خواهد بود.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7684

به "نمایشگاه اینوتکس 2021 از 28 تا 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه اینوتکس 2021 از 28 تا 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید