31 داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در گیلان نام نویسی کردند

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/گیلان رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: در دومین روز از ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس 31 داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در حوزه های انتخابیه استان نام نویسی کردند.

31 داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در گیلان نام نویسی کردند

محمود قاسم نژاد با اشاره به ثبت نام نهایی 27 داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم تا ساعت 18 روز گذشته (10 آذرماه)، اظهار کرد: روز گذشته ثبت نام چهار داوطلب دیگر هم نهایی شد که براین اساس شمار ثبت نام کنندگان در روز نخست نام نویسی، به 31 داوطلب رسید.

وی ادامه داد: امروز همزمان با دومین روز ثبت نام از داوطلبان نیز 31 نفر نام نویسی نهایی کرده اند که از این تعداد 27 داوطلب مرد و چهار داوطلب زن هستند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان تاکید کرد: این آمار تا ساعت 18 امروز احصا شده و ممکن است شمار ثبت نام کنندگان نهایی در دومین روز، افزایش یابد.

وی افزود: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مراکز حوزه های انتخابیه در محل فرمانداری ها از ساعت 8 تا 18 انجام می شود و این فرآیند تا 16 آذرماه جاری ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات گیلان به داوطلبان توصیه کرد که برای سهولت ثبت نام و اجتناب از هرگونه معطلی هنگام مراجعه، مدارک اعلام شده و لازم از قبیل کارت ملی، شناسنامه، عکس و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن را به همراه داشته باشند.

وی با یادآوری شرایط نمایندگی گفت: برای هر دوره نمایندگی جهت اعمال تبصره 3 ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک مقطع تحصیلی مورد قبول است ضمن آنکه همه جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و رزمندگانی که حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه دارند، از یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار می شوند.

قاسم نژاد ادامه داد: حدود دو هزار و 560 شعبه برای اخذ آرای مردم در 16 شهرستان شامل 11 شهرستان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه و پنج شهرستان فرعی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگاران؛ استان گیلان با 16 شهرستان، دارای 11 حوزه انتخابیه و13 کرسی نمایندگی در خانه ملت است. انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1823

به "31 داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در گیلان نام نویسی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "31 داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در گیلان نام نویسی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید